Label 10

Home » » FOTO !! AISYAH NIKAH D SIAM DAN CERAI SMS ?!! DAPAT RM 300,000 DARI KAK IJAT ?!!

FOTO !! AISYAH NIKAH D SIAM DAN CERAI SMS ?!! DAPAT RM 300,000 DARI KAK IJAT ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, May 1, 2012 | 2:00 PM



Penyanyi 90-an yang terkenal dengan lagu Janji Manismu, Wan Aishah Wan Ariffin atau Aishah antara sebahagian penyokong yang hadir menyertai Perhimpunan 'Duduk Bantah' Bersih 3.0 yang diadakan di Dataran Merdeka, Sabtu. 

Awal bulan ini, Aishah dilaporkan telah menyertai PAS. 

Bukan itu sahaja, beliau telah berucap di atas pentas PAS bahkan berkongsi pengalamannya menerusi program "Artis Berubah, Rakyat Merobah, BN Rebah" di perkarangan Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM), Taman Melewar, Gombak pada 4 April lalu. 

Aishah yang dipetik Harakahdaily sebagai berkata, beliau mula serius mendekati PAS apabila mendapat layanan kurang baik daripada seorang menteri wanita untuk mendapatkan pertolongan dan nasihat ekoran masalah penjagaan anak-anaknya selepas berpisah dengan suaminya yang bukan Melayu. 

Selain Aishah, beberapa selebriti lain turut menyertai PAS antaranya Bob Lokman manakala Dayangku Intan pula menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR).

sumber 



AISYAH DAPAT RM 300,000.00 ??


Sampai RM300,000 dia dapat dari Kementerian Wanita selama dua tahun.

Boleh dia salahkah Shahrizat pasal dia tadah nonok kat orang putih dan orang putih itu rosakkan anak dia ajar hisap dadah!!!!

Salah sapa?

Cuba fikir.

Suami pertama dia orang Singapore. Bercerai kahwin kedua orang putih bermasaalah.

Bercerai kahwin ketiga cara FB dengan suami orang yang mana dia buat hubungan melalui FB. Bertahan hanya selama satu tahun dan diceraikan melalui SMS. Apa punya gila punya marriage.

Dah tu dengarnya kahwin keempat orang PAS dan naik pentas politik. Hai PAS nak nanti jadi Arqam dan Aisyah akan di pass pass antara pemimpin PAS. Mereka ni gila perempuan. Tak sangka gila artis

Aisyah tak akan senang selama hidunya kerana dia angkuh dulu, tak tahu terima kasih, tak syukur dan tak ikhlas.

Sementang Shahrizat jatuh, lagi dia nak tikam. Ada baiknya Shahrizat tau.

Tuhan akan balas orang tak kenang budi. Pasti di dunia juga ...




KENAPA AISYAH NIKAH DENGAN DUDA ANAK 6 TERGESA-GESA !!


Penyanyi popular 90-an, Wan Aishah Wan Ariffin atau Aishah mengakui yang dirinya kini isteri kepada Faizal Sazali Zulkifli, seorang duda beranak enam. Aishah telah bernikah dengan pasangannya itu di Narathiwat, Thailand pada 30 April 2010 

Pernikahannya itu bagaimanapun tidak maklumkan kepada pihak media. Namun, ia dapat dihidu apabila Aishah memuat-turun gambar pernikahannya di laman sosial Facebook miliknya. 

Dalam laporan sebuah akhbar baru-baru ini, Aishah memberitahu dia dan suami terpaksa bernikah di sempadan Thailand kerana suaminya belum mendapat surat cerai. Dalam masa yang sama, Aishah juga menafikan perceraian suaminya dengan bekas isteri ada kena-mengena dengan dirinya.

Ini adalah perkahwinan ketiga Aishah. Sebelum ini dia pernah mendirikan rumahtangga dengan seorang lelaki Singapura sebelum berkahwin semula dengan lelaki warga New Zealand pada September 1997. Hasil perkahwinan kedua, Aishah dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia 10 tahun. Selain itu, Aishah juga mempunyai seorang anak angkat berusia 16 tahun. -Gua

aakj ; HUHU TAK SABAR NAMPAK....KALAU DAH STATUS DUDA..TUNGGU JE LA SURAT CERAI TU 


NI KISAH DIA CERAI MELALUI SMS :


Penyanyi yang popular dengan lagu Janji Manismu tahun lepas telah membuat kejutan dengan berkahwin di selatan Thailand. Perkenalan seminggu dengan lelaki bernama Faizal Sazali membawa Aishah kembali ke dunia rumahtangga apabila mereka bernikah di Thailand.


aishah bercerai

Hari ini Utusan Malaysia melaporkan pasangan ini tidak lagi tinggal sembumbung sejak tiga bulan yang lalu, dan kedengaran desas – desus mengatakan Aishah telahpun berpisah dengan Faizal Sazali Zulkifli, pada 19 Mei 2010. Apa yang mengejutkan bila Aishah dilepaskan hanya melalui khidmat pesanan ringkas (SMS ).
Kenapa bercerai melalui SMS sahaja, sebagai lelaki sejati kami rasakan penceraian melalui SMS amatlah tidak gentleman. Mat Rempit putus cinta bolehlah pakai SMS.
Kepada Aishah, jika perkhabaran ini benar, kami harapkan anda tabahkan hati InsyaAllah pasti suatu hari nanti akan ada insan yang datang dalam hidup untuk merealisasikan impian dibimbing oleh lelaki soleh.
sumber asal : Utusan Malaysia










Share this article :

+ comments + 3 comments

May 1, 2012 at 3:28 PM

Tak pandai jaga anak, kenapa nak salahkan org lain?

June 4, 2012 at 1:04 PM

beginilah tektik penganut2 hamPAS nyoir utk menutup kemaluan yg berlaku kpd dirinya ....masuk PAS hilang semua kisah2 jahil yg telah belAiu lakukan.

April 5, 2013 at 10:16 PM

setiap insan ada hak utk menyesali perbuatan yg lepas2......knp pulak Aishah tak boleh? Dia telah mencari keredhaan Allah dn menemui jalan sebenarnya melalui PAS......org2 UMNO kecewa habisssss.....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger