Label 10

Home » » FOTO BUKTI !! HAJI HADI AWANG BERSAMA USTAZ NASA D MAJLIS KERAJAAN BN ?!! HABIS LAAA

FOTO BUKTI !! HAJI HADI AWANG BERSAMA USTAZ NASA D MAJLIS KERAJAAN BN ?!! HABIS LAAA

Written By AAKJ on Sunday, January 22, 2012 | 12:37 PM


GAMBAR MENBECERITAKAN SEGALA-GALANYA=
HAJI HADI & NASHARUDIN HADIR DI MAJLIS KERAJAAN PERSEKUTUAN BN



GAMBAR MENCERITAKAN SEGALANYA = YB NASHARUDIN MINGGU LALU BERSAMA NAIB PRESIDEN UMNO, PENULIS YAKIN MASA YB NASHARUDIN MENJADI MENTERI SEMAKIN DEKAT

1.MANTAN Timbalan Presiden PAS, YB Nasharudin yang dianggap Arkitek Terpenting semasa Proses Menubuhkan Kerajaan Perpaduan, telah dengan tegas menyatakan kepada kumpulan-kumpulan yang berselindung di belakang Mursyidul Am, bahawa beliau memberi sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada Dato' Dr. Hassan Ali.

2. Kedua-dua mereka adalah Arkitek terpenting Pengwujudan Kerajaan Perpaduan PAS di peringkat Pusat dan di peringkat Kerajaan Negeri Selangor. Khabarnya kedua-duanya akan diberi portfolio Menteri Kanan di Peringkat Pusat dan sudah tentu Menteri Besar PAS di negeri Selangor.

3. YB Nasharudin memuji Dr Hassan Ali kerana tegar mempertahankan Bangsa Melayu dan Institusi Raja-Raja Melayu.

4. Kehadiran yang sangat Berani YB Nasharudin ke Persidangan Global Antarabangsa di KL minggu lalu, adalah satu isyarat kepada mereka yang berselindung di belakang Mursyidul Am, jika berani pecat silakan. Komen YB Nasharudin kepada anda semua di sana,"...Saya Akur Dengan Tariqud Dakwah yang saya lalui ketika ini lebih awal disusuri oleh para anbiya...".

So, apa mahu kamu nak jawab wahai kumpulan Parasit Anwarisma dalam PAS???
Share this article :

+ comments + 2 comments

January 22, 2012 at 1:42 PM

Tu la dia... Masa YB Nasha kena hentam teruk, hj HADI lansung x pertahankan, malahan dia yg seolah2 membantah sbgai presd PAS, ini lah pemimpin "ISLAM AKHIR ZAMAN" dipenuhi dgn sifat MUNAFIQ dan FASIQ... Malang jenerasi ISLAM ku dpt pemimpin sperti ini... Ya ALLAH! !!!!!!

January 23, 2012 at 10:50 AM

Mereka menolak Ulamak Terpelajar digantikan dengan ulamamak fitnah. Pun masih ramai lagi kalangan Umat Islam menyokong mereka.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger