Label 10

Home » » wOO !! LIM KIT SIANG KATA NEGARA CHINA LEBIH BAIK DARI MALAYSIA?!!

wOO !! LIM KIT SIANG KATA NEGARA CHINA LEBIH BAIK DARI MALAYSIA?!!

Written By AAKJ on Wednesday, December 21, 2011 | 7:18 PM




Punasihat DAP Lim Kit Siang berkata, sebab itu selepas negara ini merdeka selama 54 tahun ini, Pakatan Rakyat akan tubuhkan sebuah kerajaan baru, supaya orang-orang asing kembali semula ke Malaysia, sama-sama boleh membina negara ini, supaya semua kaum dapat menikmati kerakyatan dan kedudukan yang sama rata.


Lim Kit Siang juga berkata : “masalah rasuah di negeri China kini semakin bertambah baik, sebaliknya negara kita semakin memburuk, wang haram yang mengalir keluar negara pada tahun 2000 hingga tahun 2009 lebih daripada 1 trillion ringgit.

Ada sesiapa di luar sana boleh bagi Punasihat DAP ne fakta berapa juta orang Cina darei Negara China yang menipu datang Malaysia jadi pelajar dan tukang urut, kemudian bertukar kerjaya jadi pelacur dan China Doll Anwar Al-Juburi?

Dan, boleh beri Punasihat DAP angka berapa juta orang Cina dari negara China memohon Kerakyatan ke Malaysia, yang kahwin dengan rakyat Malaysia, yang Tak mahu kembali semula ke China, yang guna Kad Pengenalan orang mati, dan paling bagus beri dia fakta bahawa Rasuah Cina DAP yang paling banyak beri sumbangan menaikkan ranking rasuah Malaysia di dunia ini. Pembantu Timbalan Ketua Menteri Pualau Pinang kata Kerajaan DAP banyak rasuah...Hayya itu Penang sapa bapak dia??? Di sini 
http://www.papagomo.com/2011/12/hangat-ramasamy-bongkar-penyelewengan.html


Pembantu Dr. Ramasamy a/l Palanisamy telah menulis di Twitter ada berlakunya penyelewengan wang kerajaan dan isu duit kontraktor dan duit kontraktor oleh 2 wakil rakyat Pakatan Rakyat

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger