Label 10

Home » » GAMBAR ISTANA PEMIMPIN PAKATAN HARAMJADAH RM 78.3 JUTA D AUSTRALIA ?!!

GAMBAR ISTANA PEMIMPIN PAKATAN HARAMJADAH RM 78.3 JUTA D AUSTRALIA ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, November 23, 2011 | 8:41 PM

Benarkah "istana" ini milik pemimpin PKR yang bernama "S"..???

Aku tak pasti sama ada info yang aku dapat melalui seseorang ini adalah benar atau tidak. Namun, kemungkinan untuk perkara ini menjadi betul tetap ada...

Menurut sumber yang aku terima tengahari tadi, seorang pemimpin tertinggi PKR memiliki sebuah rumah yang layak digelar istana di Australia. Khabar itu juga memberitahu bahawa istana tersebut bernilai hampir RM78.3 juta..!!!

Nama pemimpin tersebut bermula dengan huruf S... heh!

Aku tak pasti mengenai perkara ini memandangkan masih tiada bukti kukuh yang aku peroleh dari sumber aku itu. Meskipun begitu, dia meminta tempoh untuk menghubungi rakannya yang berada di Australia untuk membuktikan kebenaran dakwaannya.

Menurutnya, pemimpin PKR ini membeli istana tersebut sekitar 5 tahun lalu di Perth. Katanya, rakannya yang bekerja di Australia dan kenal dengan seorang agent real estate yang menguruskan jual beli istana itu.

Pergghhh..!!! Tak sabar aku untuk mendapatkan info seterusnya dari sumber aku tu..heh!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger